Translate

Family reunion


Moja rodzina się w tym roku powiększyła i dzieci rosną coraz większe. Jesteśmy nieco rozsiani po kraju, więc trudno się zebrać razem w jednym czasie, ale udało się skrzyknąć na długi weekend 11 listopada.

Dzieci, zabawki, sprzęty wypełniały cały dom, a szczególnie salon.
Mieliśmy wspólne nabożeństwa ze śpiewaniem i studiowaniem Biblii

Szkółka sobotnia o Nehemiaszu dla dzieci



Gulgule

Piękna pogoda i spacer po okolicy w sobotnie popołudnie.

Nasze. Podkarpackie

Moja siostra jest artystką

Nie jestem zła, to tylko aparat na zęby mi grymas robi


Dzidzia Jagoda na spacerze


Każdy posiłek na wypasie

Ciocia Kika z Anią

Babcia i wnuczki

Nauczyłam się grać w Uno. Nietrudne

Ania miała zagrodę dla koni

I najlepsza gra weekendu - Cashflow, czyli jak robić wielkie pieniądze

Wróciłam do Warszawy przez Kraków niestety przeziębiona :/ resztę tygodnia przepracuję pewnie z domu. Ale mieliśmy dobry czas i warto to powtórzyć!




Komentarze