Translate

Instagram Hashtags


Już od dłuższego czasu śledzę na Instagramie profil Joanny Banaszewskiej i dzieła Instacademy. Dało mi to ogromną wiedzę o funkcjonowaniu Instagrama i chociaż nie prowadzę profili zawodowo, to i tak wprowadziłam na nich sporo zmian. Kiedy otrzymałam w newsletterze link do nowego e-booka dotyczącego hashtagów, przeczytałam go błyskawicznie. Drugim pożytecznym wpisem był wpis na blogu o IQ Hashtags, czyli narzędziu do analizy kont i hashtagów. Zadałam sobie kilka dni pracy, żeby sprawdzić hashtagi na moim prywatnym koncie, pousuwać zablokowane, przejrzeć listę obserwujących osób i bardziej świadomie pozwalać na kolejne obserwacje. Podobnie zrobiłam z pozostałymi kontami: Homo Viator i All4Him. Przyznam, że wykupiłam pakiet płatny na miesiąc, aby odszukać zablokowane hashtagi, ale mam teraz spokój. Nowe posty sprawdzam przez aplikację, zanim dodam opis z hashtagami. 
Nie jestem żadnym influencerem ani nie zarabiam na kontach, ale są one w pewnym sensie moją wizytówką: jak żyję, czym się zajmuję, gdzie przebywam, więc staram się dbać o dobry wizerunek. Mam też cichą nadzieję, że wśród tych przypadkowych osób odwiedzających mój profil trafi się jedna osoba, która zostanie ze mną na dłużej ;) 


Komentarze