Translate

Lecim na Nowogard - koncert A4H


Po raz kolejny zagraliśmy koncert w okolicach Szczecina i znowu leciałam samolotem. Pojechałam na moje ulubione Lotnisko Chopina, grałam na fortepianie na rozpoczęcie szabatu i nocowałam w nowo wyremontowanym mieszkaniu Adama i Natalii :)




Zagraliśmy dwa koncerty: "Przyjdź jak deszcz" w Nowogardzie i "Ktoś zna odpowiedź" w Gryficach.






Takie tam szalone odpały zdjęciowe ;) Flutnik z Rzeszowa i wędrujący pielgrzym ;)


W niedzielę miałam dużo czasu do odlotu samolotu i razem z Adamem i Natalią poszliśmy do legendarnej pizzerii Piccolo, gdzie podają pizzę na grubym cieście jako danie obiadowe. Wystrój nadal klasyczny PRL, a pizza obłędna. Byłam tu po raz pierwszy jakieś 10 lat temu i nie zapomniałam.


Inne świetne miejsce w Szczecinie to Cafe 22 na 22. piętrze. Można podziwiać stamtąd panoramę Szczecina, a także zjeść smaczne desery lodowe :)



To był bardzo intensywny, ale miły weekend :) 

Komentarze