Translate

Złota polska jesień - ogród Krasińskich i Szalone Dni Muzyki


To szalenie niesprawiedliwe, że kiedy w końcu pojawiła się prawdziwa polska złota jesień, ja muszę być przeziębiona :/ dzisiaj po południu było jednak tak słonecznie i ciepło, że nie zmusiłam się do powrotu do domu po nabożeństwie, aby wygrzewać się w łóżku, tylko poszłam na spacer wygrzewać się we wrześniowym słońcu. Opłaciło się, bo zobaczyłam kolejny piękny warszawski park, którego jak do tej pory nie miałam okazji odwiedzić: Ogród Krasińskich. Nie jest duży, ale bardzo przyjemny do posiedzenia, podziwiania pięknego pałacu i stawu. W lecie pewnie można też wygodnie posiedzieć na trawie.






Skorzystałam też z innej atrakcji weekendowej, jaką są Szalone Dni Muzyki.  To muzyczny festiwal, na który czekam z niecierpliwością we wrześniu. Najbardziej entuzjastycznym momentem są występy młodych muzyków ze szkół muzycznych z Polski, a moim faworytem od kilku lat jest orkiestra symfoniczna z PSM z Bielska-Białej. Co za energia, co za wrażliwość! Mają też oprócz znanych i lubianych klasyków coś zupełnie nowego, co wystawiają jako „warszawską premierę”. Tym razem był to Koncert obojowy Oscara Navarro, współczesna kompozycja sprzed 2 lat. Gra genialna oboistka Alicja Matuszczyk. Ja odjeżdżam 😍 całość oryginalnego koncertu na YouTube. 


Zapraszam do zanurzenia się w dźwięki i życzę dobrego nowego tygodnia :)


Komentarze