Translate

Heyah's gone away, welcome to Play


Muszę to w końcu powiedzieć: czas zmienić sieć. Minęły bodajże ponad 3 lata, jak machała czerwona łapka, oferując szalone smsy i darmowe rozmowy w sieci, w której to miałam aż 3 (w porywach do pięciu) znajomych. Wprawdzie były takie niezwykłe momenty, kiedy słuchawka aż dymiła od telefonowania i iskry szły na linii, ale epizodycznie. Podsumowując to wszystko, stwierdzam: Heyah to dla mnie sieć nierozwojowa. Nie ma z kim gadać, ot co.
Noo, może będzie mi żal mobilnego gg w telefonie i tych śmiesznych pakietów z smsami (kolega z Heyah, od którego się to zaczęło, zapowiedział, że przestanie do mnie pisać :P tak jakby robił to tak często, że miałoby mi tego brakować, a guzik:P), ale będą inne pakiety i może wtedy się rozkręcę z gadaniem. Co prawda powtarzam to sobie od 2 lat, gadając z tym i owym i jakoś się nie udało - chyba nie jestem z tych, co lubią mówić.
Aha, nie zmieniam sieci z powodu jakiegoś namiętnego wielbiciela, który pragnie mieć ze mną stały kontakt, albo z powodu mojej namiętności do dzwonienia do jakiegoś gościa - nic z tych rzeczy. Nareszcie odrobina rozsądku w tym szaleństwie.

Połowa mojej rodziny i innych znajomych chyba się ucieszy, że jestem w Play - reszta będzie z zemsty atakować sygnałami :P trudno, taka jest cena postępu...
Zatem od jutra możecie puszczać strzałki -może oddzwonię :P



Bye bye baby

Bay City Rollers

If you hate me after what I say
Can't put it off any longer
Just gotta tell you anyway

Bye bye baby, baby goodbye
(Bye baby, baby bye bye)
Bye bye baby, don't make me cry
(Bye baby, baby bye bye)

You're the one girl in town I'd marry
Girl, I'd marry you now if I were free
I wish it could be

I could love you but why begin it
'Cause there ain't any future in it
She's got me but I'm not free, so

Bye bye baby, baby goodbye
(Bye baby, baby bye bye)
Bye bye baby, don't make me cry
(Bye baby, baby bye bye)

Wish I never had known you better
Wish I knew you before I met her, gee
How good it would be for me

Should've told her that I can't linger
There's a wedding ring on my finger
She's got me and I'm not free, so

Bye bye baby, baby goodbye
(Bye baby, baby bye bye)
Bye bye baby, don't make me cry
(Bye baby, baby bye bye)
(Bye baby, baby bye bye)
(Bye baby, baby bye bye)

Baby bye bye
(Bye baby, baby bye bye)
Baby bye bye
(Bye baby, baby bye bye)
Baby bye bye
(Bye baby, baby bye bye)
Baby bye bye
(Bye baby, baby bye bye)
Baby bye bye
(Bye baby, baby bye bye)

Komentarze