Translate

Audrey.

Dwa filmy z Audrey Hepburn, które ostatnio obejrzałam. Polubiłam tę kobietę, wcielenie czaru i romantyzmu epoki, która dawno przeminęła.



Without you
from "My fair lady"


***


"Rzymskie wakacje" - Recenzja z filmweb.pl

***

Już po północy.
Kilka niecodzienności:
Mama naszykowała Roni kreację na zabawę karnawałową w szkole, będzie królową motyli w srebrnej błyszczącej sukience, ze skrzydłami i berłem z motylem. Ach... A my nie chodziliśmy na zabawy...
Brat Komendant kończy dzisiaj 25 lat. Pół wieku... :P złożyłam mu życzenia po niemiecku, po rosyjsku nie bardzo umiem ;)
Prowadziłam dzisiaj (to znaczy wczoraj)konwersację po...norwesku :P interessant liten prat, er det ikke? jeg elsker det :)
Odezwał się niespodziewanie jeden znajomy, który chciał mój numer telefonu. Miałam wątpliwości i w końcu mu nie dałam. Kto go wie, do czego by go użył... Stara historia, sprzed ponad 7 lat jeszcze, jak pisaliśmy listy, a potem sporo narozrabiał... Chyba postąpiłam rozsądnie? A tak ciągnęło mnie do zrobienia czegoś szalonego...
Chyba znowu dopada mnie potrzeba zabicia nudy... Filmy, książki, piosenki i dziwne spotkania z różnymi ludźmi nakręcają to...
Nic to, znikam.

Komentarze