Translate

Widzę "Łowicz", myślę: Karłowicz.



Chwarny dzień, w którym Kika pokonała Żabersmoka :D

"Proszę państwa, chciałam ogłosić wyniki państwowej komisji egzaminacyjnej: pani Karolina Harasim zdobyła 25 pkt z egzaminu, otrzymuje zatem ocenę celującą."

Yyyy....

"No, tam czasem coś nie tak było, ale miała pani piękny styl wypowiedzi i za to dostała pani szóstkę. Gratulujemy!"

Yyy... Powtarzałam po dwa razy niektóre zdania, roztrzęsłam się z zimna albo z nerwów, w połowie zaczął mi się rwać film, bo od 5 rano nie spałam, pomyliłam jeden przykład na teście słuchowym i zdaje się jakiś przykład z renesansu do średniowiecza wrzuciłam... Ale nikt nie jest doskonały ;)
Niniejszym zakończyłam szkołę muzyczną II stopnia ;) rozdanie dyplomów 30 IV o 9 rano ;) teraz trzeba odespać ;)

Komentarze