Translate

Zamykam oczy, żeby widzieć.




Wierzę że droga którą idę
Deus Meus

1. Znów chronię się pod skrzydeł Twoich cień
Zbłądziłem, lecz znów odnalazłeś mnie.
Tak wiele jest dróg, które wiodą ku Tobie.
Dlaczego wciąż tak łatwo gubię się?
Zwiąż mnie tak, bym nie mógł wyrwać się,
Proszę Panie byś rozświetlał mrok
I prowadził mnie!

Wierzę, że droga którą idę
Jest Panie jedną z Twoich dróg
Zamykam oczy, żeby widzieć
Otwieram serce na Twój cud fis
Do Ciebie wołam w trudną chwilę
Ufam Ci kiedy ziemia drży
Za to, że zawsze jesteś przy mnie
Chcę podziękować Panie Ci.


2. Znasz każdą myśl, każdą moją twarz
Widzisz każdy mój grzech, każdy wiary brak.
Widzisz także więc serce, w którym jest miłość
Tobie daję je, chcę za Tobą iść.
Zwiąż mnie tak by świat nie porwał mnie!
Proszę Panie byś wybaczył mi
I prowadził mnie.

***
Z dzisiejszego studium:

"Tak mówi Jahwe, twój Odkupiciel, Święty Izraelski: Ja, Jahwe, twój Bóg, uczę Cię tego, co ci wyjdzie na dobre, prowadzę cię drogą, którą masz iść.
O, gdybyś był zważał na moje przykazania, twój pokój byłby jak strumień, a twoja sprawiedliwość jak fale morskie!
"
Izaj.48,17.18


I jak tu wątpić, martwić się, nie dosypiać i bać się jutrzejszego dnia...

Komentarze