Translate

Not because of who I am... Amazing song :)

Who am I
Casting Crowns

Who am I?
That the Lord of all the earth,
Would care to know my name,
Would care to feel my hurt.
Who am I?
That the bright and morning star,
Would choose to light the way,
For my ever wandering heart.

Bridge:
Not because of who I am,
But because of what you've done.
Not because of what I've done,
But because of who you are.

Chorus:
I am a flower quickly fading,
Here today and gone tomorrow,
A wave tossed in the ocean,
A vapor in the wind.
Still you hear me when I'm calling,
Lord, you catch me when I'm falling,
And you've told me who I am.
I am yours.
I am yours.

Who am I?
That the eyes that see my sin
Would look on me with love
And watch me rise again.
Who am I?
That the voice that calmed the sea,
Would call out through the rain,
And calm the storm in me.

Not because of who I am,
But because of what you've done.
Not because of what I've done,
But because of who you are.


I am a flower quickly fading,
Here today and gone tomorrow,
A wave tossed in the ocean,
A vapor in the wind.
Still you hear me when I'm calling,
Lord, you catch me when I'm falling,
And you've told me who I am.
I am yours.

Whom shall I fear?
Whom shall I fear?
'Cause I am yours.
I am yours.
Poniżej wersja polska, napisana przeze mnie i Olę w pociągu, w drodze do Leksandrowej :)
Copyright by Chofesh itd. 

Kimże ja


1. Kimże ja
Że Pan całej ziemi tej
Chciał poznać imię me,
Zrozumieć serca ból?
Kimże ja
Że światłości Boskiej blask
Przeniknął ciemność mą
Bym nie musiał błądzić już...


Bridge
Nie jest ważne, kim ja sam,
Ale co zrobiłeś Ty
Nic nie znaczą czyny me
Wobec wielkiej chwały Twej


Ref.
Jak kwiat kruche życie moje
Dni przyjmuje w niepewności
Wciąż miotam się jak fala
Bijąc o skalisty brzeg.
Lecz Ty słyszysz kiedy wołam
Podtrzymujesz, gdy upadam
Teraz wiem, kim jestem ja
Jestem Twój.


2. Kimże ja
Że spoglądasz na mnie wciąż
I choć wielki jest mój grzech
Widzę miłość w oczach Twych.
Kimże ja
Że potężny Jego głos
Uciszył burzy szał
Uciszył serce me...

Bridge
Nie jest ważne, kim ja sam,
Ale co zrobiłeś Ty
Nic nie znaczą czyny me
Wobec wielkiej chwały Twej


Ref.
Jak kwiat kruche życie moje
Dni przyjmuje w niepewności
Wciąż miotam się jak fala
Bijąc o skalisty brzeg.
Lecz Ty słyszysz kiedy wołam
Podtrzymujesz, gdy upadam
Teraz wiem, kim jestem ja
Jestem Twój.


Komentarze

TM pisze…
That song is brilliant :) Greetings from Southampton
Anonimowy pisze…
fajna piosenka, prezentacja jeszcze fajniejsza...A tlumaczenie...hmmm...Chyba nie wymaga komentarza...Moze tylko jednego- JA TEZ CHCE UMIEC TAK TLUMACZYC...!!!:D Mam nadzieje, ze Ty (Wy, Chofesh czy jak tam...:D) nie bedziesz miala nic przeciwko, jezeli wrzuce sobie to do mojej prezentacji tej na kompa...Wiedzialam:):) Najwyzej zmienie jakies slowko czy dwa, zeby nie bylo :P
Greetings from Lublin (robimy szpan :D:D)