Translate

#tbt czerwiec

 


Czerwiec przyspieszył i zaskoczył wcześniejszymi zbiorami borówki i bobu. Do tego upalna pogoda i lato w pełni. W tym miesiącu nie było prac budowlanych na działce, ale złożyłam ważne zamówienia. Korzystałam też ze słonecznych niedziel i zdobyłam zaległe odznaki turystyczne, a także korzystałam więcej z roweru, bo samochód był w naprawie. Na koniec nawet wyjechałam na weekend :)
Zapraszam na przegląd miesiąca.

Zdobyłam w końcu Piotrusia...

... i Baranie, ostatnie szczyty do Krośnieńskiej Korony Górskiej.

Zabytkowy most w Olchowcu

Książeczka dostarczona do PTTK Krosno i zweryfikowana do odznaki.
Mamy to!

Czy do Opla zmieszczą się dwa rowery?

Sobotnia wycieczka rowerowa z tatą. Wystartowaliśmy we Frysztaku

Ale aplikacja wyprowadziła nas na manowce i moje nogi straszliwie ucierpiały po tej przeprawie 

A tata rozpowszechnił kilkadzieścia gazetek "Lubię życie"

Expo Zdrowie na rynku w Rzeszowie

Spotkanie z Olą w nowym budynku uniwersytetu

Odwiedziny na starym piętrze germanistyki


Na koniec dnia poszłyśmy z Ronją na wybory do Europarlamentu.
Dużo tych wyborów ostatnio

Taki pomysł na elewację domu.

Cyk, i następne odznaki zdobyte:
Popularna, Mała Brązowa i Mała Srebrna 

Kolejny temat Kikontenera: wybór drzwi.
Ostatecznie zrezygnowałam z drzwi do ganku, ale przynajmniej zyskałam opinię o wyglądzie

Wybór okien też niełatwy

Domowe nabożeństwo w Łańcucie

Zamek w Łańcucie piękny jak zwykle.

Mała retrospekcja







Tym razem zwiedziliśmy też wnętrze zamku.




Mówiłam już, że prawie w każdą niedzielę chodzę po górach albo jeżdżę rowerem w tym samym towarzystwie? No to już wiecie.

40 km z Jasła przez Dębowiec


Follow me to Folusz

Euro 2024
Mecz Polska : Holandia oglądany w deszczu na rynku w Jaśle

Pierwszy bób w tym roku.

Wydarzenie miesiąca: pole skoszone

Kolejna rowerowa niedziela: z Rzeszowa do Strzyżowa.
Pod moim starym liceum w Czudcu

Wybetonowany rynek w Czudcu

Sentymentalna przejażdżka przez Zaborów

Nasz dawny domek wygląda na opuszczony, właścicielka się wyprowadziła i zostawiła go jako letniskowy

To były i są fantastyczne widoki

Odzyskałam wreszcie samochód od blacharza.

Ważny etap w budowie domu

Wakacje na bali.
Sesja w polu








Na kanale Głosu Nadziei jest nagranie naszego występu z Hosanny!

Przerwa na gofry podczas przesiadki w Rzeszowie.

Kierunek -> Wrocław

Dzień w biurze

Pożegnalne ciasto Martyny

Grill na tarasie 

U Asi i Tomka.
Chłodzimy się w upały

Piknik i wieczór planszówek

PKP nie zawodzi: opóźnienie i niedziałająca klima :/

Do następnego upalnego, letniego miesiąca!

Komentarze