Translate

#tbt kwiecień

 


Kwiecień przyniósł nam typową, zmienną pogodę: najpierw dni pełne słońca i ciepła, a potem dwa tygodnie chłodu. Było też kilka wycieczek górskich oraz przygotowania do budowy. Zapraszam na przegląd miesiąca.

Początek kwietnia w górach, czyli wielkanoc z KGP.

Wędrowałam po Pieninach skrytych w pyle znad Sahary

I zdobyłam Wysoką

Przejazdem zatrzymałam się w Szczawnicy na lody.

W tym roku wszystko zakwitło miesiąc wcześniej.

4.04. podpisałam umowę kredytową!
Będę budować dom

Nasz park i polany czosnku niedźwiedziego

7.04.2024

Wybraliśmy się na wybory całą rodziną i wybraliśmy nowego wójta.

Rowerowe przejażdżki po okolicy. 
Na działce jeszcze pusto, ale już niedługo

Moja nowa tapeta na telefon

Szykujemy deski i paliki do wytyczenia budynku!


Dzieje się!
Koparka przygotowuje dół pod szambo oraz robi podjazd

Szambo zamontowane 

A geodeta wytyczył budynek

Miesiąc pod znakiem intensywnych poszukiwań.
Gruz potrzebny do podjazdu dla ciężarówek na budowę

Wyrwałam się z gruzolandii i odwiedziłam Warszawę.

I am legend movie theme

A potem Holandię.

Razem z Gosią pojechałyśmy do Keukenhof do tulipanowego raju





Przeszłyśmy kanałami Amsterdamu wszerz i wzdłuż


A po powrocie jeszcze przeszłam nową kładką nad Wisłą w Warszawie.

Powrót do przygotowań do budowy.

Sobotni spacer na Banię Szklarską

Te widoki - Beskid Niski wiosną jest przepiękny

Zaczynam kolekcjonowanie gruzu.

Pierwsza sterta już na działce

Długa i skomplikowana historia z przewozem prętów.
Nie zawsze Fixly jest pomocne

Szczęśliwe zakończenie po tygodniu poszukiwań transportu.


Zyskałam nowy kontakt do gruzu.
Tata już zaczął nazywać moją działkę "gruzja"

Ronja zakończyła liceum plastyczne!
Jej prace dyplomowe są w galerii Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie do 18 maja.

Sobotni spacer z KKG.
Franków

I udało się namówić nawet rodziców!

Już prawie bym zapomniała, jak pięknie jest wiosną w Bajkówce.
Tylko zimno :/

Tak było


Balony na horyzoncie zwiastują początek majówki!



Komentarze