Translate

#tbt luty

 


Czasem słońce, czasem deszcz - taka pogoda w lutym nam się trafiła, a końcówka to już zupełnie wiosenna. Chociaż dni mijały wolno i spokojnie, to jednak sporo się wydarzyło. Zapraszam na przegląd miesiąca.

Pozytywnie w nowy miesiąc


Zborowy posiłek raz w miesiącu

Klimaty z "Rojst". 
Popołudniami często wychodziłam na spacer po polach

To było 3 tygodnie oczekiwania, które mocno mi się ciągnęło.
Budowa to trochę jak trening interwałowy: szybkie sprinty i długie przerwy

Tłusty czwartek rozpoczęty w środę.
Domowe pączki zniknęły w ciągu dwóch dni.

Spotkanie rodzinne 2024 :)

Zdjęcie rodzinne 2024

Śnieg był bardzo krótko.
Jak cukier puder na pączkach

Brakowało mi spacerów po lesie i w którąś sobotę się udało.
To był początek pogodnego miesiąca

Młoda fanka gier planszowych


Walentynkowy Ryan zawsze powie to, co chcesz usłyszeć.

Kiedy mam na myśli pogodne dni i spacery po polach, to chodzi o takie widoki.

Człowiek nasłoneczniony i zadowolony

Spontaniczny weekend w Warszawie.

Dawno nie byłam w Podkowie, a okazja była zacna


15-lecie Nadzieja TV

i koncert All4Him

Całkiem nowy skład.

Jeszcze nastrój świąteczny na Placu Pięciu Rogów

Stolicą dobrego jedzenia jednak zostaje Wrocław

Oglądacie propozycje do Oscara? Ja niespecjalnie, ale lubię filmy Wesa Andersona

Połowa lutego, a tu takie cuda w ogrodzie

I to są dobre wieści! 
Przedostatni tydzień lutego i nareszcie ruszyło

Seminarium dla nauczycieli szkoły sobotniej w Rzeszowie

Zaczynam wycieczki do Krośnieńskiej Korony Górskiej

Królewska Góra koło Odrzykonia - pierwszy szczyt w tym roku

Cergowa po raz drugi, ale tym razem do KKG

Słaba przejrzystość, ale ogólnie pogoda dobra

Ślady wiosny na Cergowej

Elektryzujące wieści z działki: do sąsiada dociągnięto prąd!
Zrobił sobie też wjazd na działkę :)

A tutaj skrzynka elektryczna, do której też będę chciała się później podłączyć.

Poniedziałek, 26 lutego - kolejne dobre wiadomości :)

Ostatni tydzień lutego był najbardziej intensywny.

Taka prawda.

29 lutego
Średnia temperatura w ciągu dnia: 14 stopni

Co te krokusy...

PGE mnie mocno rozczarowało :/ 
mój wniosek złożony w sierpniu niestety poszedł na marne

Godzę się z rzeczywistością, że prąd będzie, kiedy będzie

Ale za to starostwo się nie obcyndala. 

I tym optymistycznym zachodem słońca kończymy podsumowanie miesiąca.
Byle do wiosny!







Komentarze