Translate

#tbt grudzień


Czy to już koniec roku? Tak szybko minęło... Czas na podsumowanie ostatniego miesiąca.

Miesiąc zaczął się od kolizji - ciężarówka nie wyhamowała na światłach i wjechała mi w tył.
Dobrze, że jest tam hak, bo oprócz niego nic nie ucierpiało ;)

Idzie zima.

Rok upłynął nam na rozgrywkach Carcassonne - mamy już 4 dodatki

Mała galeria po ataku zmrożonego śniegu






Jarmark świąteczny w Krośnie - tylko jedno niedzielne popołudnie, ale bardzo przyjemne


 



Mroźne poranki w grudniu są magiczne.




Wydarzenie w domu - pierwsza brama

Takie znaleziska z ciucholandu :)

Vasco tłumacz do dalekich podróży

Tuż przed wyjazdem upiekłam wszystkie piernikowe blaty


Lecimy z mamą do Włoch!

Świąteczne dekoracje w Bari




Morskie klimaty w Monopoli


Pocztówkowe klify w Polignano a Mare




Dawno chciałyśmy zobaczyć domki trulli w Alberobello



A ja szczególnie upodobałam sobie Locorotondo - najpiękniej udekorowane miasteczko Apulii



Lecce - perła baroku



Barletta 

Trani - wszystko, co trzeba



Wyjątkowo wietrzny ostatni dzień w Bari


Kawałeczek dekoracji w naszej stolicy

I najlepsze zachody w naszym Krośnie

Smakołyki z podróży

Ciasto wprawdzie kupione w Biedronce, ale miało autentyczny włoski smak :)

Jubileuszowa edycja piernika :)

Taki jest grudzień.

Poranne rozmyślania o lataniu

Żywe drzewko w domu


Po długich bojach pokonałam stertę gałęzi!


Jedyny cover nagrany w tym roku, ale zdążyłam!

Tuż przed świętami spadł jeszcze śnieg...

Ale nie na długo :P

Jak co roku przyjeżdżają dziewczynki i dekorujemy pierniczki.





Mówiłam już, że mamy najlepsze zachody widziane z okien domu?

Wschody w grudniu też nienajgorsze.

Tyle trwało, w końcu się udało :)

Planowałam wyjście w góry na Nowy Rok, ale pogoda nie wypaliła :/
Raczki i tak się przydadzą na sezon zimowy

Nabożeństwo z okazji zakończenia roku w zborze w Krośnie

Wspólny posiłek i nieoczekiwani goście

Występ dzieci

Prezenty noworoczne dla dziewczynek

Konkurs integracyjny z wiedzy o członkach zboru

I loteria z fantami


A w sylwestra zrobiliśmy imprezę Carcassonne :)

Wygrałam! Drugi raz w tym miesiącu


Było wyśmienicie!



This Barbie is having an epic medieval New Year's Eve.

Happy New Year 2024!

Komentarze