Translate

#tbt listopad


Od złotej jesieni do białej zimy - listopad pozwolił nam doświadczyć wielu odcieni. Chociaż pogoda nie zawsze zachęcała do wyjścia z domu, jednak działo się niemało.

Korzystając z pogody tata zabrał się za robienie wylewki.


Odwiedziny Tymka u Ronji i krótka popołudniowa wycieczka do Odrzykonia.

Mroczne klimaty zamku

A w Prządkach nie byłam całe wieki. 

Najpiękniejsze zachody z góry nad Korczyną.

Kika w fabryce czekolady

Popołudnia z pięknym światłem.


Dokładnie 10 lat temu wstawiłam po raz pierwszy piernik staropolski i tradycja się dobrze utrwaliła :)


Cały miesiąc pod znakiem ścinania krzewów i wynoszenia gałęzi

Jeszcze mi się chciało robić zdjęcia aparatem

Wydarzenia z Łodzi w listopadzie na jednym obrazku

W pracy weszłam na wyższy stopień wtajemniczenia:
odbieram telefony

Krosno: przyjęcie Józefa do zboru

Jak co roku zrobiłam podsumowanie najlepszych momentów.
Dużo zmian i trudnych wyborów, ale nie da się pójść naprzód bez podejmowania decyzji.

Jeszcze pięknie i pogodnie


Tuż przed opadami śniegu z deszczem
Przy okazji wymiana oleju, filtrów i wycieraczek

Kontrowersyjny temat :P


Barely saved ;)

I'm too short to be holy ;)
Długie spódnice mi nie pasują :P

Sobotnie wieczory z grami planszowymi. Chyba musimy dokupić nowy dodatek :)

To jest właśnie listopad i jego atrakcje.




Nie na Black Friday, ale kupiony nowy dodatek w dobrej cenie za kody z pracy :)

Nadciąga zima

W listopadzie nie miałam wielu wyjazdów, ale ten był zdecydowanie najlepszy.
Integracja zespołowa 3M w biurze we Wrocławiu :)

A biuro mamy ogromne i bardzo wygodne

Jak dobrze spędzać Black Friday w zupełnie innej atmosferze, niż w poprzednich latach :)

Smaczne jedzenie i dobre rozmowy :)

Odwiedziłam też słynny jarmark świąteczny we Wrocławiu :)

Były tłumy ludzi, więc niezbyt zachęcająco, ale mają rozmach


Gdzie ja, tam i oni - albo odwrotnie ;)
Asia i Tomek przeprowadzili się do Wrocławia i znowu mam znajomych do odwiedzania :)

Jak dawniej w Starej Miłosnej 


Sezon chodzenia boso po śniegu uważam za otwarty

A także sezon zamarzających szyb w aucie po postoju na parkingu :/

Zachody w Bajkówce nadal piękne
i dobre wieści :)
Dostałam umowę na czas nieokreślony!
A to oznacza, że...

Czas na wybór projektu domu!


Nie jest to łatwe, bo ceny nie zachęcają, ale wysłałam oferty gdzie się dało
Jeśli uda się znaleźć wykonawcę i wybrać projekt, to zdążę w grudniu złożyć wniosek o kredyt na dom!

Komentarze