Translate

Keep calm and 3Maj się - nowa praca

Październik zaczął się od dużej zmiany w moim życiu: rozpoczęłam nową pracę!
Po prawie 5 latach w jednej firmie nie jest łatwo się przestawić, ale to był najwyższy czas, zanim bym się zasiedziała w Tylko na dobre. A nie było tam jak najlepiej, stąd zdecydowałam się na zmianę.


Biuro 3M Global Shared Service we Wrocławiu


Firma 3M ma już 120 lat działalności i jest rozpoznawalną korporacją na całym świecie. Oferuje mnóstwo produktów i rozwiązań technologicznych dla firm i klientów detalicznych. 

Zakwaterowanie miałam w hotelu naprzeciwko biura.

Budynek jest bardzo nowoczesny i przypomina mi dawne biuro w Agorze



Moje stanowisko to analityk ds. dialogu z klientem. Jest to rodzaj centrali, gdzie odpowiadamy na maile i telefony od firm. Musimy znać produkty 3M i odpowiedzialne za nie dywizje, żeby odpowiednio kierować klientów do przedstawicieli.






W pierwszych dwóch dniach musiałam przyjechać do biura, żeby odebrać komputer do pracy zdalnej oraz uczestniczyć w szkoleniach. Miałam okazję zobaczyć budynek i poznać moją nową team leaderkę.






Wrocławski krasnal "Pyszne.pl" :)


Powitalne prezenty :)





Drugi dzień szkoleń minął szybko i po południu czekał mnie powrót do domu. Neobusem z Wrocławia jedzie się trochę dłużej, niż z Warszawy i trzeba wcześniej wychodzić.
Teraz czeka mnie intensywny czas wdrażania do pracy zdalnej, ale mam już znajomego, który mnie zachęcił: kolegę z Tylko, który przeszedł do 3M, więc wygląda to obiecująco :) 

Komentarze