Translate

#tbt sierpień


Czołem! 
W sierpniu lato w pełni, nie zabrakło gór, było trochę remontów i ogółem miesiąc bardzo przyjemny. Zapraszam na przegląd wydarzeń.

Urlop taty polega na miesiącu prac remontowych.
Wyjechali wprawdzie na 2 dni z mamą w Świętokrzyskie, ale remonty zdominowały wolne.




Lisy i koty nie doceniły nowej wylewki

Weekendowy wyjazd do Warszawy. Tym razem nie do biura, a prywatnie

Oglądałam domki szkieletowe w Zielonce
Taka powierzchnia 35 m2 jest dla mnie wystarczająca
A potem rowerem po Pradze, po ulubionych miejscach


Ścieżki rowerowe to bajka
Lato w mieście to jedna wielka impreza
Na krańcu tęczy - ulubione lody w Warszawie
Taka porcja za 8 zł, dwa smaki


W zborze na Foksal gościliśmy grupę Czechów, którzy byli w drodze na kongres GYC w Łotwie

A głównym celem wizyty w Warszawie były urodziny Gosi :) 

Bardzo miły czas z Gosią, Magdą i Fifi w mieszkaniu

Słowenia :(
Powódź ogarnęła ten piękny kraj. 
ADRA uruchomiła zbiórkę i można zbierać środki na odbudowanie kraju ze skutków zalania

Próby remake skończyły się tak średnio ;) 


Historia z podłączeniem prądu nadal trwa

Woreczek zapachowy DYI do auta


Temat prądu bardzo ważki

Raz pojechałam w tygodniu coś załatwić i pół miasta sparaliżowane :P

Rodzinna wyprawa na grzyby



Bajkowe lasy :)

Nie mogłam odpuścić zdobycia kolejnych szczytów do Korony Gór Polski

KGP: Mogielica

KGP: Lubomir

Takie widoki z wieży :)


Letnie kwiaty



Projekt zjazdu na działkę - zaczynają się jakieś prace budowlane ;)

Lato jest, a mnie wzięło na rozkminy o lekturach...

A może dom kopułowy?

Karpackie Klimaty na rynku w Krośnie

W tym roku dużo mniej stoisk i ludzi

Ale był upał niemiłosierny, pewnie dlatego

Nowy kraj - Rumunia 
Trasa Transfogaraska przejechana

3 dni chodzenia po górach z PTTK

I kilka dwutysięczników ;)




Zobaczyłam aż 10 niedźwiedzi na swobodzie przy drodze!


I poznałam nowych kolegów :)


Będzie towarzystwo do wyjazdów w góry

Do Transylwanii wiem już, że muszę wrócić






Słodycze może nie najlepsze, ale sery wyśmienite

Aż się gałęzie uginają ;)

Urodzinowy zakup mamy: maszyna do lodów

Sorbety borówkowe rewelacyjne :)


Wrzesień jeszcze nie kończy z latem... Planujecie jakieś wyjazdy? 


Komentarze