Translate

#tbt lipiec

 


Kiedy robiłam podsumowanie miesiąca w moim dzienniku, okazało się, że lipiec był tak obfitującym w dobre wydarzenia miesiącem, iż kilka smutnych nie było w stanie go zepsuć. Jedziemy zatem z listą wdzięczności!

W Iwoniczu wystartowała 2-miesięczna wystawa Biblii.
Budynek dawnego zboru ariańskiego




Korzystając z okazji wizyty w malowniczym parku zrobiłam sobie sesję.


A po południu przejażdżka rowerowa po okolicy

Przy okazji obejrzałam kilka działek.
Wtedy nie przypuszczałam, że to będzie przedostatnia wycieczka i moje poszukiwania wkrótce się zakończą

100 lat OSP w Chrząstówce

Niedziela: wycieczka działkoznawcza. Ostatnia

Ale odwiedziłam Zalipie - wieś malowaną w kwiaty



Rozgrywki Carcassonne

Tak wygląda kobieta, która podpisała umowę rezerwacyjną na działkę.



Pierwszy grill w tym roku



Skoro nie muszę już oglądać działek, to jadę w góry

KGP: Lackowa z ekipą

Samo dobro


Prawda, że piękne? Z ogrodu

Mamy nadmiar czosnku i mama postanowiła go zakisić.

Borówy też obrodziły

Ten stresujący moment, kiedy oczekuję z pieniędzmi w plecaku u notariusza


Kika the Landlady.
Zostałam właścicielką działki 15 arów w Przybówce


15.07.2023
Nabożeństwo międzywyznaniowe w Krośnie

Upalna niedziela przy Ścianie Olzy.

Idealne na kąpielisko dla dzieci

I dorosłych



Czas przygotować Kikamper na nowy sezon!

Dostałam nową ofertę pracy i dokonałam trudnego wyboru pozostawienia starej.
Zmiany są niewygodne, ale nieraz konieczne.

Weekend z Kikamperem.
Pod górą Chełm

Beskid Niski zawsze piękny

KBN: Chełm 18/18
Zdobyłam Koronę Beskidu Niskiego

#vanlife

A kolejnego dnia w drodze na kolejny szczyt

KGP: Radziejowa


Dalej w drogę na Słowację
Skansen w Lubowni

i Zamek, który przez długie lata należał do polskich szlachciców


Cudowna kolejka w Tatrzańskiej Łomnicy

Prysznic polowy to był gamechanger.

#vanlife

Hurra, idziemy w góry!
Tatry Słowackie

Żabie Stawy w Dolinie Mięguszowieckiej

Słynna sławojka koło Domu pod Rysami

KGP: Rysy

Tutaj lęk przestrzeni dopadnie każdego.

25.07.2023
Złożyłam wypowiedzenie w Tylko.

✝ 26.07.2023
Roman Chalupka, 73 lata
Bardzo smutno :(

Wybrałyśmy się z Olą na "Barbie" do kina i dobrze się bawiłyśmy.

Prace wykończeniowe murka zakończone


Oto dom kopułowy.
Odwiedziny w Pstrągowej



Jak w Zalipiu


Po drodze na działkę



Jarmark staroci w Iwoniczu-Zdroju


Najlepsze lody w Krośnie.

Dobrych wakacji!

Komentarze