Translate

#tbt czerwiec


Na co czekacie w czerwcu najbardziej? Ja na truskawki z lodami :) czerwiec był pełen truskawek, lodów, ale i trochę deszczu się przydarzyło. Zapraszam na przegląd wydarzeń.


KBN: Jaworze.
Wybraliśmy się z tatą i na szczycie była wieża widokowa, co umiliło uciążliwą wspinaczkę.

Alergia nie odpuszcza, do tego przydarzyło mi się jakieś ciężkie przeziębienie:/


Tym razem urlop wyjazdowy z rodziną.

Działki cz.10
Wróciłam do tematu działek i rozszerzyłam swoje poszukiwania o woj. małopolskie

Tutaj działki koło Wadowic, ale jedna za mała, a druga za blisko drogi :/ 

Wisła
Zjazd Diecezji Południowej
#wybory

Pierwszy raz byłam w Wiśle.
Ale byłam delegatem na zjeździe i nie miałam właściwie kiedy pozwiedzać

W międzyczasie przyszły dobre wieści z pracy o podwyżce :) 
#tylkopraca

Orkiestra dęta z Wisły - mój ulubiony punkt programu podczas sobotniego nabożeństwa

Nabożeństwo dziękczynne zjazdu diecezji południowej w Wiśle

Dopiero w sobotę po południu miałam czas wybrać się z rodziną pozwiedzać.

Muzeum Kuźnictwa w Ustroniu - ciekawe eksponaty

Zapora Wisła-Czarne

Camp w Wiśle 1984, koloryzowane


Zdobyłam też najwyższy szczyt Beskidu Śląskiego.

KGP: Skrzyczne

A na dół do Szczyrku zjechaliśmy kolejką linową.
Niestety powrót do domu nie był miły :/ zepsuł się nam hydrofor i mieliśmy 5 dni bez wody

Tata czyścił studnię, wymienił rury

Nawet ja zeszłam sobie na dno studni

Hydrofor naprawili fachowcy. Mamy wodę!

Zdecydowanie danie miesiąca.

Na Insta powstał nowy portal adwentowy dla singli @sobotni.spacer
Zadebiutowałam tam :P 

Nie chcę dorosnąć i podejmować poważnych życiowych decyzji.
Takie rozkminy 

Podczas kolejnej wycieczki działkoznawczej natrafiłam na malownicze ruiny zamku w Melsztynie

Oraz na biesiadę rycerską

Było dobre jedzenie, wyroby rzemieślnicze, koncert i ładne widoki z wieży
Działki też były, niektóre w tak malowniczych terenach, że gdyby nie kiepski dojazd, to bym je kupiła

A truskawki kwitnące na różowo widzieliście? ;)

Dobrych wakacji!
 

Komentarze