Translate

#tbt listopad


Po intensywnych miesiącach wyjazdowych czas na jesienne wyluzowanie i oszczędzanie przed kolejnymi wyprawami w nowym roku. Przed wami podsumowanie listopada.

Królik szykuje się mentalnie na zimowanie w komórce. 
Docieplona styropianem, jeszcze muszę pomyśleć nad dodatkowym ogrzewaniem


Przyjęłam 4. dawkę znanego szczepienia, żeby mieć aktualny certyfikat do mojej podróży w styczniu.

Rynek Krosno

It's time!

Oszczędny w emocjach fiński serial. Czekałam na trzeci sezon.

Zachody w listopadzie be like


12.11.2022
Chrzest Piotra, Henryka i Janusza w Tarnowie


A przy okazji spacer po Tarnowie.
Nie miałam wcześniej okazji, a warto!




Pogodny dzień, w sam raz na spacer dla królika.


Listopad to dobra pora na zdjęciowo-muzyczne podsumowanie roku.

Od tego kwartału mamy przyjeżdżać do biura raz na kwartał w wyznaczone wspólnie spotkanie.
Mi pasuje

Przemieszczanie się po Warszawie niezwykle utrudnione

Za mną pierwszy rok diety pudełkowej, a to jeszcze nie koniec.

Przywieziony z firmy bardzo poręczny ekran do pracy.

Zima zaskoczyła kierowców

Lekki szok dla królika, ale jak do tej pory chłodu się nie boi

Po tym zaskoczeniu czas na działanie.

W razie czego mam coś dla niego.

Zaczynamy szaleństwo

Był remis 0:0, nie jest źle, ale zobaczymy, jak dalej

Odważyłam się zamówić ubrania na vinted.
Jestem bardzo zadowolona - ciuchy w cenie z ciucholandu, a takie, jakie potrzebowałam

Czas na najbardziej szalony dzień w roku


Historia z nieuczciwym obniżaniem cen przez Amazona i zamówiona walizka w polskim sklepie.

Walizka specjalnie na wyjazd w styczniu. 
Normalnymi liniami z normalnym bagażem


I tak do zboru w Krośnie dołączyły dwie osoby

A gdyby tak dodać nowe kompetencje?
Zapisałam się na maraton IT w grudniu.

Wróciłam też do subskrypcji w busuu i chcę przerobić do końca hiszpański oraz wziąć się za włoski.

Dzień wolny.
Buszujemy z mamą po sklepach

Sweter dla Jagody, fanki dinozaurów :) 

Poważna akcja.

W tym celu kupiłam pudełka z Obi i odkażałam książki wodą z octem.

Prz okazji zrobiłam porządek ze starymi papierami.
Koniec z notatkami ze studiów. Nigdy ich nie użyłam.

Książki przeszły odmrażanie i usuwanie odoru przez sodę.

Weekendowy zakup na BF z darmową dostawą.


Cierpliwości, najlepsze przed nami!


Komentarze