Translate

#tbt czerwiec

 


Mega intensywny miesiąc i tak pełen aktywności pathfinder, jak już dawno nie było.

W Dniu Dziecka wróciłam do domu z Warszawy i prowadziłam pierwszy raz VW Transportera.

Obecnie zawęziłam poszukiwania i szukam: Opla Astry z silnikiem 1.4 lub 1.6 do 105 KM, żeby dało się przerobić na gaz.

Mój nowy zakup biwakowy. Czy bivy bag za 180 zł przetrwa pogodę na Islandii?

Trwają prace przy przydomowej altance

Niestety od nowa :/ 

Wycieczka "młodzieżowa" na górę Liwocz.



Reality check: alergia i jęczmień na oku

Zamówiłam, ale trzeba było pewnie zacząć wcześniej suplementować, zanim wystąpiły objawy. Teraz tylko tradycyjne leki pomagają

Mam zamiar to przemycić w bagażu podręcznym.

Krosno dworzec

Wszyscy zachwalają olej z czarnuszki na alergię.
Mam i ja



Najskuteczniejsza maść na jęczmień.


Cold brew z trawy cytrynowej


Ronja i jej praca konkursowa na warsztatach w Zamościu

Harcerska sobota w Krośnie - drużyna Świetlików

Zakładam mundur po długiej przerwie.

Organizujemy podchody dla dzieci



Magurski Park Narodowy i szlak na Diabli Kamień

A na koniec wycieczki: ognisko


Muszę się porządnie zmęczyć.
Niedziela rowerowa


Już nie mam innych tematów do końca miesiąca.
Islandia!

Tak, pomieściłam to wszystko w bagażu podręcznym.

Nie ma wyjścia, trzeba odwiedzić Warszawę.

Rowerem przewieziesz nawet toboły.

Poranki w drodze do pracy


Tylko office daje radę

Rossmann i nowości kosmetyczne

Kupiłam. Dobrze działa

Opóźnione jak zwykle PKP do Gdańska...


Szybkie zwiedzanie przed wylotem



Prawie jak Kopenhaga ;)




Wyspa lodu i ognia.

Po pierwszej nocy.
Bivy bag niestety nie zdał egzaminu podczas deszczowej nocy na Islandii.
Od teraz śpię w samochodzie

Objazdówka z polskimi MG i MG to be
16-19.06.2022

Gorąca rzeka i tak się aklimatyzujemy w tym chłodnym kraju


#wodospadziara







Chill pod lodowcem




#łubiniara




MG hike 20-22.06.22


Bivy bag tylko pod dachem

Buty nie dały rady przy 32 km maszerowania w deszczu.
Może szewc im jeszcze pomoże

MG camp 
22-26.06. 2022


Z Andresem Perraltą, światowym liderem pathfinder

Gdzie nie pojadę, tam gram.
Worship team w składzie: Polska, Chorwacja, Słowenia, Islandia i Portugalia 

Leo z Chorwacji i niebieska piłka pastora z US

Mariusz i Magda - świeżaki :) 

Gościnne lotnisko w Keflavik pełne Polaków.

Co kupić do domu na pamiątkę z Islandii?
Słodycze...

Czarną sól...

A rybę skonsumować na miejscu.

W Polsce ponad 30 stopni.
Wracam niczym do ciepłych krajów

Męczące upały i katar - powroty z urlopu nie są łatwe.

Królik i jego pluszowy przyjaciel.


Rodzice przywieźli też babcię z Krakowa i zanosi się na to, że zostanie u nas na dłużej.
Ja po powrocie do domu zabrałam się za szukanie samochodu. Jutro decydujący moment!




Komentarze