Translate

#tbt kwiecień



Kwiecień zamieszał z pogodą i zamiast wiosny mieliśmy jeszcze śnieg. Ale i tak dużo się działo.


Węgierska zupa gulaszowa wchodzi nadal aż miło.

Nie wszystkim się podobało, że po wygranych wyborach na Węgrzech opublikowałam wpis na blogu.

Dlatego jeszcze raz zaznaczam, że nie zajmuję się polityką na blogu. 

Nie będę wypełniać swoich social mediów treściami potępiającymi lub wojennymi.

Nowy cover na kanale Kikah na YT.
Czasem pomaga mi to odreagować różne trudne stany emocjonalne.


Coś się kończy, a coś zaczyna.
Cenna wiedza z profilu Irminy @irmi.wol

Jak co miesiąc w Tylko office.
Tym razem odwiedziłam też przyjaciół w sobotnie popołudnie.

Rośliny rosną na oknie, bo ciągle za zimno na posadzenie ich w polu.

Poważne rozważania nad życiem

Ale czasem trzeba wyluzować


Wiosna zimna, ale idzie.


Powoli oswajamy królika z jego letnim środowiskiem


Dziewczyny rosną w mgnieniu oka

W czerwcu wyjeżdżam na MG na Islandię i czekają mnie poważne zakupy sprzętu :O

Codzienność po pracy


Wielkanoc to tradycyjnie czas festiwalu Hosanna. W tym roku znowu online, chociaż przy większej ilości uczestników na żywo w Podkowie. Koncert charytatywny na rzecz pomocy dla Ukrainy dał Mate.O z grupą Folk Gloria Trio.


Kikamper - pierwsze przymiarki.
Pomysł siedział od dawna w mojej głowie, ale czekał na rozpoczęcie realizacji.
W sam raz na niedzielę wielkanocną ;)

W poniedziałek wielkanocny pojechałam do Jaślisk.
Nie byłam tam od kilkunastu lat.


Ruszam na trekking.


Zdobyłam Kamień nad Jaśliskami.




Nowe cele do zdobywania


Nadal chłodno, trzeba dogrzewać

✝︎19.04.2022 
Gosia Ż. :(


Królik przeprowadzony na dwór.


Rzeżucha łąkowa



Czas zmienić opony.

Mam lekkie obawy co do spania w aucie

"Dezodorant" nowoczesnej kobiety

Nie ma odwrotu.

Kikamper gotowy!

Ruszam na pierwszą wyprawę!

Biłgoraj - 150 km od domu

Zwierzyniec. Tu nocuję 

Pobudka o 5 rano. 
Pierwsza noc na parkingu

Trekking w parku narodowym o 6 rano

Szczebrzeszyn

Zamość

Hollywood

"Zimna wojna"

Druga noc. Spało się lepiej, chociaż stres ze wstecznym trochę zmęczył.

Tak trzeba żyć

Bruśnieńskie krzyże

#slavicgirl

Horyniec-Zdrój

Bezpieczny powrót do domu.
Skrzynia biegów do remontu


Niełatwy miesiąc, kilka niespodziewanych strat, ale i wiele nowych doświadczeń. 


 

Komentarze