Translate

#tbt marzec

 


W marcu wszyscy czekamy na wiosnę... Ale spokojnie, przed nami jeszcze kwiecień ;) 

Podsumowanie miesiąca w obrazkach.

Spora różnica temperatur

Niestety nadal trwa wojna za granicą :/ 

Ruszył blog Kikatur.pl ! 
Namęczyłam się nad jego dopracowaniem w Wordpressie, ale działa

Napisałam też plan podróży po Cyprze na sprzedaż w moim sklepiku

Comiesięczny wyjazd do Warszawy, tym razem przez Kielce

I tak odkryłam kielecki statek kosmiczny

To moje pierwsze osobiste spotkanie z uchodźcami :(

Odwiedziny u Gosi w jej nowym mieszkaniu.

Tylko office w dzień kobiet

Powroty do domu są czasem trudne.

Dawidek :)
Odwiedziny Filipa z rodziną

Gramy namiętnie w Mexican Train

Odwiedzają nas dziewczynki

Jagoda z Anią się zaprzyjaźniają

Fajny ten bąbelek

Napisałam też kolejny plan podróży

W Iwoniczu nadal zima





Ale i tak hitem jest plac zabaw



Królik czeka (i my też), żeby wyjść na dwór

Przyczyniłam się do zrobienia Ronji na rudo.

Założyłam konto walutowe w Alior Banku, żeby gromadzić oszczędności w euro.

Przestałam szukać działki

I przerzuciłam się na poszukiwanie mieszkania

Akcja #kikontener trwa

Hurra, jedziemy z Gosią w dawno zaplanowaną podróż!

Do Budapesztu!

Miałyśmy jechać w maju 2020, ale pandemia pokrzyżowała nam plany.

Teraz sytuacja też niesprzyjająca może podróżom, ale póki nie ma bezpośredniego zagrożenia, nie widzę przeciwwskazań

Schodziłyśmy masę kilometrów, ale był to dobry odpoczynek od pracy i wirusa.
Na Węgrzech zniesiono wszystkie obostrzenia

Podziwiałyśmy zabytki i jadłyśmy dobre jedzenie




Sejf Houdiniego


#lovenotwar


Kąpiel w termach okazała się hitem





Prawie jak Lizbona

Po powrocie przesyłka z wyczekiwanym dyplomem

Jestem księgową!

Królik doczekał się ciepłego i słonecznego tygodnia

Węgierska przyprawa do gulaszu zrobiła furorę

Czekaliśmy na to


Wiatr zmian i w Polsce

Razem ze zborem w Krośnie wsparliśmy ADRĘ.
Wpłaty można dokonywać tutaj

A wy co byście wybrali?

Nie tracę nadziei na campera.

Byle do wiosny!

Komentarze