Translate

#tbt styczeń

 


Piękny, w pełnym zimowym klimacie początek nowego roku. Jedziemy z tym styczniem!

Serdeczne życzenia z okazji nowego roku!

Wreszcie po latach nabyłam moją ulubioną grę planszową :) 
"Ticket to ride: Europe"

Nowy rok, nowe działki do obejrzenia.

Właśnie minęły 3 lata, odkąd pracuję w Tylko. To oznacza, że mam trzymiesięczny okres wypowiedzenia, a także, że jest to jedno z miejsc, gdzie pracowałam dłużej, niż zazwyczaj. 

Został mi ostatni miesiąc kursu rachunkowości.
Wykorzystuję każdy wolny czas na naukę.

Nowa hot maszyna 2022:
zrębiarka do drewna!

Długi weekend Trzech Króli spędzam w nowym kraju: Norwegii.

Zwiedziłam Oslo...


Zostałam jednorożcem...

Weszłam na pokład legendarnego statku polarnego "Fram"


Spędziłam przyjemny weekend w norweskim domu przyjaciół: Gabrieli i Ziemka.

Jestem zauroczona skandynawskim wystrojem.

Poszłam też z Ziemkiem na długi trekking w Skotselv, gdzie mieszkają.



Poznałam nową grę

I morsowałam w fiordzie!

Radosny czas w saunie i w wodzie z tymi przemiłymi ludźmi!

Niewesoło było po powrocie, kiedy zastałam tak zamarznięte auto.

Jeden z niebezpieczniejszych przejazdów w moim życiu.

Pobyt w Norwegii przekonał mnie do zakupu porządnej wełnianej czapki. 

A także do domina :) 

Jeden z nielicznych cieplejszych dni, kiedy królik mógł przebywać na świeżym powietrzu.

Szybko wyparło inne gry

Małe podsumowanie mojej działkowej misji.
Co z Kikontenerem?
Muszę przemyśleć to jeszcze raz.

Jagoda kończy 3 lata!
Wszystkiego najlepszego!

Ciężka rzecz, do której się przygotowywałam, zaliczona.

Trochę wiosny na parapecie...

Choć na zewnątrz sroga zima.



Mam już plany wyjazdowe na rok lub dwa :)

Jeszcze kilka desek do przybicia i drewutnia będzie wreszcie gotowa.

Chyba znalazłam sposób na poprawienie mojej cery.
Wyrzuciłam jeden krem i zaczęłam stosować witaminę E.

Jest to chyba pierwszy raz od dawna, kiedy nie tęsknię za wyjazdem do ciepłych krajów w zimie, a zwyczajnie cieszę się śnieżną pogodą. W styczniu nie brakowało śniegu oraz mrozu, ale w końcu mamy zimę, prawda?

Komentarze