Translate

#tbt March


Marzec przynosi wiosnę i więcej życia. Co się działo w ostatnim miesiącu?


Amazon wystartował w Polsce!

Z tej okazji kupiłam słuchawki do telefonu w przystępnej cenie, których trudno szukać w polskich sklepach. 

Wiosna! Czas wyciągnąć rower

Przebiśniegi wschodzą...

Zaczynamy robić podwyższone grządki

Kompost po roku

Nieśmieszne.

Nowy telefon, nowa jakość zdjęć :)


Próby z zespołem "W Drodze" :)

Tydzień w Warszawie.
Spacery po pracy




Wreszcie odwiedziłam Tylko office i spotkałam ludzi z pracy na żywo :)

Dzień Kobiet skusił mnie promocją na buty, ale właśnie takich butów potrzebowałam.

Wirtualne kwiaty.

Krowarzywa zawsze dobra.

Zwiedzam nowe stacje metra w stronę Bemowa:
Księcia Janusza


Płocka...

Młynów

Nowy miesiąc, nowe ligatury ;)

Kina otwierają i zamykają...
Poszłyśmy z Gosią do kina Atlantic.

Film dokumentalny o wspinaczce w Himalajach, pokazujący losy rodziny Szerpów i zmagania alpinistów w górach. 

Smaczne burrito w "Mari Cruz" w Warszawie

Night mode w iPhone 12. 

Zima znowu wróciła do stolicy.

Tak, tak tak!
Nagrywamy z zespołem "W Drodze" w Podkowie!

Mój samochód potrzebuje nowego akumulatora.

C.d. grządek,

Taki zapas desek na grządki.

Tata na drugiej przejażdżce samochodem ze mną przygotowany na najgorsze.

Oglądamy działki do kupienia.
Działka nr 1: Bieździadka

Działka nr 2: Nawsie Kołaczyckie

Działka nr 3: Błażkowa.
Czyżbyśmy znaleźli Zakątek Puchatka?
(Pooh Corner)


Ta piosenka o budowaniu domu z patyków towarzyszy mi od dawna.
Jeszcze nigdy nie była tak adekwatna.


Rodzice kupili ziemię po sąsiedzku!


Kolumny wierzbowe nad stawem

3 tony ziemi do przerzucenia. To dopiero początek

A grządki czekają


To nie działka do kupienia, ale widok wart każdych pieniędzy.
Odrzykoń, Piekło


Problemy skórne: szukam rozwiązania

Może dziegieć pomoże?

Niestety potwierdzone info: noszenie maseczek ochronnych powoduje problemy skórne

Nareszcie!
Sobotnia wycieczka na górę Liwocz
 
Oglądamy Pooh Corner z góry

Nie mogę być szczęśliwa bardziej, niż kiedy jestem na szczycie góry :)

Pooh Corner approved przez krewnych Królika.

Mała rzecz, a cieszy: nowy pedał do pianina.


Działka nr 4: Wyżne
Tata bez kasku, oglądamy z agentem nieruchomości

Działka nr 5: Odrzykoń
Bez taty i z agentem.

Działka nr 6: Odrzykoń, budowlana

Działka nr 7: Odrzykoń




I tak minął miesiąc, czy w kwietniu wybiorę swoją wymarzona działkę? 
Śledźcie bloga, żeby dowiedzieć się, co dalej ;) 





 




Komentarze