Translate

#tbt January

 


Wzorem popularnych blogerów z sieci od tego roku zamieszczam podsumowanie ostatniego miesiąca. Co się działo, co ciekawego odkryłam, gdzie podróżowałam (te wpisy przejął blog KikaTur, więc tutaj będą tylko linki) i takie zwykłe rzeczy :) 


Nowy Rok - myjemy auto, żeby móc ruszyć na drogi.

Rynek Krosno - na razie bez śniegu.


Jak dogonić szczęście

Hector (Simon Pegg) jest psychiatrą. Praca przynosi mu coraz mniej satysfakcji, gdyż nie potrafi sprawić, aby jego pacjenci poczuli się szczęśliwi. Pewnego dnia porzuca wygodne życie i wyrusza w samotną podróż w poszukiwaniu prawdziwego szczęścia. Hector zwiedzi cały świat, od Paryża, przez Chiny, Afrykę aż do Stanów Zjednoczonych, a jego podróż będzie pełna kolorów, egzotyki i niebezpieczeństw.
Lekki film, który pozostawia z pytaniem: "Czy jesteś szczęśliwy?"

Moja pierwsza dłuższa przejażdżka autem do Oli do Żeglec.

Nadal nie ma śniegu.

Ognisko w styczniu? czemu nie.

Kolejna wyprawa samochodem - kościół w Haczowie.

Iwonicz-Zdrój

Krosno

Tata chciał poważne zdjęcie do nagrania.
Próbowaliśmy ;)

Pierwszy śnieg!

Na skarpie koło drogi zebrała się kolekcja śmieci :/




Czy w naszym stawie da się morsować?


Tu miałam już porządnie dosyć czekania na zluzowanie obostrzeń i urlop.

Morsowanie to nowy crossfit.






I tak zaczęła się zima, która trwa do tej pory.


Czas na urlop!
Odwiedzam zbór w Warszawie.

Spacery przy -18


Ikea <3

W drodze na urlop w DE

Kolonia.
Cała podróż opisana na KikaTur


Bonn - miasto Beethovena

Burg Frankenstein.
Niedzielna wycieczka z M.

Wormacja - reformacyjne miasto i największy pomnik Lutra


Piękna Heidelberga w zimowej scenerii

Berlin - lubię tu wracać.

Kraków - musiałam przenocować po całym dniu podróży pociągiem.

A w domu Ania i Jagoda razem świętowały urodziny

Klimatyczne pociągi na Podkarpacie

Budujemy igloo




Nowe gry: Phase 10 i Rummikub




A po powrocie z DE zostałam w domu na dobrowolnej kwarantannie... Taki to styczeń był. 

Komentarze