Translate

W Drodze - camp Zatonie 2019


Camp jest niezmiennie oczekiwanym przez cały rok wydarzeniem. Nie jest to może leniwy urlop, raczej praca społeczna, ale i tak odpoczęłam. Codzienne zachody słońca oglądane z małego pomostu, zupa parmeńska przygotowywana przy pomocy Ronji, wartościowe wykłady, dużo życzliwych podziękowań od ludzi za naszą muzyczną służbę i koncert All4Him w pierwszą sobotę campu - to wszystko wypełniło mnie pozytywnymi wrażeniami.

Pogoda była campowa - trochę słońca, trochę deszczu.
Dobrze też było się odciąć od zasięgu

Pierwsza sobota już tradycyjnie w mundurze


Długo wyczekiwany koncert jubileuszowy All4Him i promocja nowej płyty "Przyjdź jak deszcz"

To było niezapomniane 10 lat.

Reunion

Uzależniona od tego widoku

Ale by pożeglował... Ale w tym roku nie było Karola i szkółki żeglarskiej


Słucham wykładów Sama Gungaloo, który znowu był u nas na campie

I po raz kolejny diecezja wschodnia wygrywa konkurs biblijny

Moja odezwa do młodego pokolenia

Zespół campowy po koncercie w Domu Pomocy Społecznej w Darskowie

Wegetariański grill 



"Mam Talent" i prezentacja campowego teledysku


To była fantastyczna zabawa :)

Trochę samotni dla introwertyka w piątek wieczór

Sabbath selfie z dziewczynami

Czasami zdarzyło mi się zagrać do pieśni

Ale głównie śpiewałam

Ta ostatnia niedziela...

I znowu trzeba czekać cały rok... Ale warto być.

_____________________
Więcej zdjęć: Fanpage Camp Zatonie
Filmy:

Komentarze