Translate

DSV - zmiany


Pracuję w DSV już prawie 2 lata. W tym czasie zmieniłam miejsce i biurko chyba 4 razy. Zmieniła się też moja pensja i stanowisko oraz ludzie w zespole. Kolejną istotną zmianą była zmiana budynku. Nasz dział się powiększa i brakowało już miejsca na naszym piętrze w Ambasadorze, więc cały dział finansowy przeniósł się do Platinium 4, czyli na drugą stronę Wołoskiej. 


Ja zyskałam 10 minut krócej marszu do pracy oraz widok na staw między budynkami. W lecie na pewno będzie tam fajny klimat :) 


Zmieniła mi się też sala na angielski i teraz tymczasowo mamy zajęcia na 9. piętrze.

Inne fajne zmiany to nowa kampania reklamowa. Ktoś miał dobry pomysł na te obrazki :)







Mam też wielką nadzieję na zmianę wymiaru urlopu w tym roku :) samej pracy nie zamierzam zmieniać, bo jest mi tu dobrze. 

Komentarze