Translate

The multilingual wedding day ;D



Waka Waka
Shakira

You're a good soldier
Choosing your battles
Pick yourself up
And dust yourself off
And back in the saddle

You're on the frontline
Everyone's watching
You know it's serious
We're getting closer
This isnt over

The pressure is on
You feel it
But you've got it all
Believe it

When you fall get up
Oh oh...
And if you fall get up
Oh oh...

Tsamina mina
Zangalewa
Cuz this is Africa

Tsamina mina eh eh
Waka Waka eh eh

Tsamina mina zangalewa
Anawa aa
This time for Africa


This is our motto
Your time to shine
Dont wait in line
Y vamos por Todo

People are raising
Their Expectations
Go on and feed them
This is your moment
No hesitations

Today's your day
I feel it
You paved the way
Believe it

If you get down
Get up Oh oh...
When you get down
Get up eh eh...

Tsamina mina zangalewa...

***

Tak, wiem, że mistrzostwa świata się skończyły, ale ja tę piosenkę odkryłam dopiero w ostatni weekend ;) przy jakiej okazji? A nie innej, jak na weselu Michała i Marty.
Zapamiętam szczególnie ten weekend, gdyż poznałam wtedy niemal całą rodzinę Jankowskich ;) i tę z Polski, i tę z Niemiec, i z USA... wielojęzyczne rozmowy się wtedy toczyły ;) (tak btw. niemieckojęzyczna weekendowa praktyka przydała się na rozmowie kwalifikacyjnej w tym tygodniu, która częściowo odbywała się po niemiecku ;) no i muszę powiedzieć: fajni wszyscy są :) chociaż tak zabawnie mówią po polsku ;)

Czekam na więcej zdjęć, na razie umieszczam trzy od Karoli.

Dwie śpiewające gwiazdy karaoke ;)


W obronie przed paparazzi;)

Na drugim planie: Juliusz :*
Na trzecim planie: Eliasz vel Marcin "Hej;) co tam?" - mój osobisty rozkręcacz dyżurny ;)


Szaleństwa na parkiecie ;)


Po raz pierwszy w życiu I dare to move i wyszłam na parkiet tanecznym krokiem, nauczyłam się kroków do salsy, poszalałam podczas karaoke i w ogóle przełamałam swoje opory wobec swojego ciała ;)

Co jeszcze z nowości... Chyba nic takiego ;) nadal pracuję w call center, tylko że na innym projekcie, czekam, aż sytuacja się zmieni i znajdę pracę na cały etat w firmie, wysyłam CV do szkół i takie tam.
Dobre czasy nastały dla mnie i mojego rodzeństwa... Nic, tylko się cieszyć :)
Pozdrawiam promiennie :)

Komentarze

Aga pisze…
Kiiika, ale super ;D:D Pięknie wyglądałyście :) Na pewno była super zabawa:)
Pozdrawiam! :)