Translate

Chcę wyjechać na wieś, gdzie się zatrzymał w polu czas...



Czułe miejsce
Anna Maria Jopek

Aby zwolnić puls,
Aby rozprostować myśli,
Aby znaleźć lek na lęk,
Zniknę pośród pól i zanurzę cała w ciszy
Ona ma zbawienny dźwięk.
I tylko tu, gdzie każde źdźbło trawy ma swoje czułe miejsce,
Skleić się da życie, co pękło na pół.

Dotykanie drzew i spierzchnięta kora w dłoni
Szept paproci, bajki z mchu…
W deszczu poczuć chcę wonną wilgoć sierści koni,
Ciemny zapach sennych krów.
I tylko tu, gdzie każde źdźbło trawy ma swoje czułe miejsce,
Skleić się da życie, co pękło na pół.

Siwiejące tło pory zmierzchu w pełni lata,
W piasku ślady bosych stóp.
I choć moje życie to wieczna zgoda na utratę
Chcę na chwilę zostać tu…
Bo tylko tu gdzie każde źdźbło trawy ma swoje czułe miejsce
Skleić się da życie, co pękło na pół

***
Miałam wstawić piosenkę Urszuli Sipińskiej "Chcę wyjechać na wieś", bo tak mi się tłukła po głowie, jak robiłam dzisiaj zdjęcia, ale dostałam od Ady Ferfeckiej inną i umieszczam, bo jest mi nieznana :) dzięki, no i strasznie się cieszę, że się zobaczymy na campie :) nie spodziewałam się tego zupełnie, a tu się okazuje, że świat jest mały i los sprawia nam takie niespodzianki... :)

***
Parę zdjęć z miłego spaceru po naszej prerii niedaleko domu :)

Żniwno-dziękczynnie ;)


Strach na wróble ;P


Wody, wooody... ;>


Bardzo trudno jest mi orzec,
czy to ptak, czy nosorożec.




Comin' through the rye ;)



Cudownych rodziców mam :)


Jeszcze jest gdzieś prawdziwa ta wieś
Zielona pachnąca lnem... :)



***

Jutro wyjazd do Warszawy. Out of net, tylko w telefonie, trochę szaleństw w stolicy, we wtorek do Zatonia :) i tylko ubolewam nad tym, że chyba nie obejrzę finału MŚ :/

Do zobaczenia z tymi, co będą :D

Komentarze