Translate

Zwyczajnych, prostych ludzi...



With all I am
Hillsong

into your hand
i commit again
with all I am
for you Lord

you hold my world
in the palm of your hand
and I'm yours forever

CHORUS
Jesus I believe in you
Jesus I belong to you
you're the reason that I live
the reason that I sing
with all I am

I'll walk with you
wherever you go
through tears and joy
I'll trust in you

and I will live
in all of your ways and
your promises forever

CHORUS

I will worship I will worship you forever

CHORUS

***

Jedyna piosenka, która jakoś do mnie trafiła na tym kongresie, bo była w miarę spokojna i miała w sobie coś nowego dla mnie. Hillsongi potem szaleją i to nie jest mój ulubiony moment w tym utworze ;)

Chciałam się podzielić innym filmikiem, który był fajnym podsumowaniem kongresowych akcentów muzycznych. Ciągle się nie mogę zebrać za spisanie komentarzy do koncertu.



Kongres był, jaki był, trochę ponarzekałam, trochę się wynudziłam, ale jednak będę wspominać.

Na horyzoncie Jelenia Góra. Nigdy tam nie byłam, w tym roku jakoś nabrałam ochoty i stoję przed dylematem: jechać czy nie jechać? Nie dysponuję jakąś zawrotną gotówką. Ale ma być ktoś dla mnie ważny i chciałabym znów go zobaczyć. Nie wiem, zobaczę, jak wyjdzie. Ledwo wróciłam z Niemiec, a już gdzieś mnie gna :P

Zaczynam także nowy etap muzyczny. Może stworzymy z Olą coś naprawdę własnego :) już się na to cieszę :)

Trzymajcie się wszyscy w kraju u za granicą :*

Komentarze