Translate

Jaa... wakacje :) Wyruszę dzisiaj, czy nie?


♫ Supermenka ♫
Kayah

Gdybym mogła być mężczyzną jeden dzień,
pewnie byłabym

supermenem, tyle o kobietach wiem

jestem jedną z nich


Byłabym,
byłabym lustrem dla tych niechcianych kobiet co
same śpią wciąż
słały by uśmiech, jaki widziały w kinach, bo
z życia nie znają go
byłabym łodzią, która rozkołysze w tańcu je,
aż każda stanie się
królową balu choć podpiera ściany od lat

Gdybym mogła być mężczyzną jeden dzień
pewnie byłabym

supermenem, tyle o kobietach wiem

jestem jedną z nich


Byłabym i listonoszem,
co im listy nosi miłosne, gdy
nie kocha ich już nikt,
i wielbicielem cichym
tak, że kwiaty zostawił raz
starym pannom przy drzwiach
byłabym każdej spełnieniem marzeń Bogusiem Li.
i polskim Ice'm T
i smutnym kobietom zaśpiewam przez telefon jak
jak Stevie Wonder sprzed lat

Gdybym mogła być mężczyzną jeden dzień
pewnie byłabym

supermenem,
tyle o kobietach wiem
jestem jedną z nich ...

***
Ta piosenka niezmiennie od wielu lat kojarzy mi się z wakacjami, więc ją tu wrzuciłam.
Uknuliśmy z bratem niecny plan i chcemy jechać na camp dzisiaj, pociągiem, a nie z rodziną dopiero w niedzielę samochodem. Szkoda tracić 5 dni ;)
Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Jak nie napiszę kolejnego posta w ciągu najbliższego tygodnia, to znaczy, że się udało ;)
No, to możemy działać w kierunku zwiększenia naturalnej objętości walizki i plecaka ;)
I jeszcze mały dodatek życzeniowy:
Serdeczne życzenia osiemnastourodzinowe dla Przemka :)
I dla tych wszystkich, co będą je mieli podczas campu :)

Komentarze