Translate

Kochać - to tak łatwo powiedzieć...


Zastanawiałam się ostatnio, czym jest prawdziwa miłość i czy potrafiłabym ją okazywać?

"Większej miłości nikt nie ma nad tę, jak gdy kto życie swoje kładzie za przyjaciół swoich. "
Jan 15,13

To jest dla mnie wyznacznik prawdziwej miłości, o która warto walczyć. To oznacza, że jest się nie tylko gotowym żyć z tą osobą, ale w razie potrzeby za nią umrzeć.
Ja nie wiem, czy sama byłabym w stanie podołać temu, gdyby najbliższa mi osoba umierała i jedynym ratunkiem byłoby np. przetoczyć całą moją krew. Ale wiem, że to nie śmierć jest straszna. Straszniejsze dla mnie byłoby życie ze świadomością, że mogłam coś zrobić, żeby pomóc, a tego nie zrobiłam, bo się bałam albo jeszcze z jakiegoś innego powodu.
Bóg nie wymaga od nas ofiar, więc taki czyn byłby w rzeczywistości największym szczęściem, że się ofiarowało wszystko, co miało najcenniejszego. Bo miłość nie pyta o cenę... Tylko daje...

Komentarze

Anonimowy pisze…
Tylko co zrobić, kiedy nasza "Miłość" nie chce brać...?? :/