Translate

Curriculum vitae


Kim jestem?
Dlaczego jestem?
Jaka jestem ?
Jestem obywatelką kraju nad Wisłą.
Nieodrodną córką moich rodziców, mieszkanką małego, drewnianego domu na wzgórzu. Moje pochodzenie jest podobne do wielu innych: zostałam urodzona siłami natury i figuruję pod nazwą „pokolenie Czarnobyla”.
Obecnie jestem na etapie ciągłej edukacji - rozpoczęłam moje wymarzone studia filologii niemieckiej i wbrew wszystkim opiniom, jakie o języku niemieckim krążą, wciąz uważam, że to piękny język.

Miloscia mego zycia i czescia mojej duszy jest MUZYKA. Granie, spiewanie, komponowanie harmonii i sluchanie : zajecia, ktore moge wykonywac bez konca.

Moja codzienna modlitwa:
Boze! Prosze, daj mi sily, abym pogodzil sie z tym, czego zmienic nie moge, odwagi, abym zmienil to, co zmienic moge i madrosci, abym potrafil odroznic jedno od drugiego.
Reinhard Niebuhr

Daze do doskonalosci. W Nim.

Komentarze