Translate

Program gry na pianinie



Znalazłam wreszcie odrobinę czasu i chęci, żeby ułożyć sobie program do gry. Nie jest jakiś wygórowany, ale postanowiłam wrócić do ćwiczeń na pianinie i wrócić do materiału, który kiedyś grałam, żeby nie zgubić techniki.
I tak:

Etiudy
H. Berens Etiuda nr 7 na prawą rękę i Etiuda nr 12 na lewą rękę ze zbioru "Najnowsza szkoła biegłości"
K. Czerny Etiuda nr 16 na lewą rękę ze zbioru "Przygotowawcza szkoła biegłości"

Utwory polifoniczne
J. S. Bach Inwencja dwugłosowa e-moll nr 7

Sonatiny
W. A. Mozart Sonatina B-dur nr 4 ze zbioru "Sześć sonatin wiedeńskich"

Utwory dowolne
F. Chopin Polonez g-moll
F. Chopin Grande valse brillante a-moll

Staram się grać z metronomem, wolno i spokojnie, żeby wszystko dokładnie rozczytać, chociaż po tylu latach grania momentami mnie to rozwala :P mam nadzieję, że znajdę wystarczającą ilość motywacji, żeby regularnie ćwiczyć. Tyle rzeczy człowiek ma na głowie, że czasem nie wie, za co się zabrać...
Pozostawiam was z dwoma utworami: Inwencją e-moll (bardzo ładna, ale niełatwa i nie dziwię się, że jej nie grałam w szkole) oraz marszem z Suity "Dziadka do orzechów" Czajkowskiego. Miłego słuchania i odpoczynku :)



PS: Niby dzień jak co dzień, a jednak... FERIE!!! :D

Komentarze