Translate

Bajkówka na kwarantannie


Od trzech tygodni mieszkam u moich rodziców na wsi. Moi koledzy z pracy, kto tylko może, też wyjeżdżają do rodziny na wieś. Więcej przestrzeni, ogród, miejsce na spacery i mniejsze skupisko ludzi to niewątpliwe plusy w czasie zarazy. Od tej pory nie ruszyłam się do żadnego publicznego miejsca. Mama raz w tygodniu jeździ na zakupy do miasta, a wszystko, co potrzeba, mam tu na miejscu. 

Tata odebrał mnie z dworca z zachowaniem pełnej ostrożności ;)


Moje stanowisko pracy na najbliższe tygodnie

Królik Bakłażan - najnowsze zwierzę domowe.
Sympatyczny, chociaż czasami przeraża mnie jego łaciata mordka, 
zwłaszcza, kiedy dobija się do drzwi kuchni i skacze z oburzenia, że nie chce się go wpuścić


Królik miał być dla Ani, ale ostatecznie został tutaj.



Co oglądacie podczas kwarantanny? Nadrabiacie filmy i seriale? Ja trochę nadrabiam, ale uważam, żeby nie spędzać całego dnia przed ekranem.

Oglądaliście?
My z mamą tak, chociaż żałowałyśmy. Koncept dobry, ale zupełnie nie w naszym klimacie.

Za to Greenbook absolutnie polecamy!


Zbierałam się długo, ale było warto.
Mocny materiał.

Czekaliśmy... i znowu trzeba czekać na kolejny sezon :(


Przeczytałam książkę i zabrałam się za serial.
Piękna Polska międzywojenna, sceneria i kostiumy.


W domu jest zawsze dużo książek, wreszcie mam czas jakieś poczytać.










Świetna książka rozjaśniająca wątpliwości z wiarą. Więcej napisałam tutaj 

Zabawne felietony opisujące rzeczywistość PRL.

Pobrałam sobie, bo czemu nie?
Książki o podróżach zawsze!



Oprócz pracy biurowej mam wyznaczoną godzinę dziennie pracy polowej. Staram się wychodzić codziennie na zewnątrz. Przestrzeni jest tu sporo, bez obawy, że się kogoś spotka. 











Wiosna nadchodzi i cieszy oczy.













Staram się ćwiczyć, żeby nie wyjść z formy.
Ruch na świeżym powietrzu +treningi







Zwłaszcza kiedy trzeba spalić takie dobre sobotnie obiady i desery :)






Domowe nabożeństwa i studium szkoły sobotniej dawno nie były tak obfite w myśli i materiały.


Kwarantanna wyzwala kreatywność. Z okazji festiwalu hosanna online nagraliśmy kilka piosenek.


15 lat temu powstał zespół Chofesh dzięki właśnie tej pieśni. 
Dziś jednoczymy się w słowach i dźwiękach, 
które przekraczają cztery ściany. 
Dopóki miłość w nas, będziemy trwać!
#weWillStand #songsOfQuarantine


Trzymajcie się zdrowo!

Komentarze