Translate

Blabla Lista Przebojów

Wracałyśmy z Olą z blabla i trafiłyśmy na gościa, który słuchał naprawdę fajnej muzy :) pół drogi więc odkrywałyśmy zespoły, których nigdy nie miałyśmy okazji dobrze posłuchać :)

Kapela ze wsi Warszawa to inne podejście do muzyki folkowej, którą trzeba zagrać ze smakiem, żeby nie była totalnie przaśna, ale jak posłuchałam tego kawałka i usłyszałam trąbkę z tłumikiem, to mnie porwali. No i fajnie tam perkusja w jednym momencie pogrywa :)



Może nie są to moje klimaty, ale oryginalność mnie powaliła. I tak od niedzieli mi się tłucze po głowie dziwny tekst: "Co to jest za stan, kiedy pała łan?"




Asgeir - tak się nazywa kolejny zespół. Znam na razie tylko jedną piosenkę, ale muszę posłuchać więcej. Zaciekawiło mnie, jakie tam mają dziwne metrum: rytm wybijają na pięć, a utwór jest chyba w metrum na 3. Kilka razy słuchałam, ale nie potrafię tego rozszyfrować. 



Natalia Przybysz oczywiście już znana, ale wsłuchałam się bardziej i stwierdzam, że ta dziewczyna ma rasowy bluesowy głos. Takie mamy talenty!

Komentarze