Translate

How far I'll go - Brazilian Portuguese version



Na moim coverowym kanale kolejny językowy challenge - piosenka po portugalsku. Tym razem było jeszcze trudniej niż z "Chegaste": trochę powyżej mojej skali, dużo szybko wypowiadanego tekstu i mało czasu na oddechy. Każdą zwrotkę nagrywałam po kilka razy, zanim udało mi się zaśpiewać bez pomyłek. Muzycznie też trudno momentami było, bo skoki interwałów. 
Piosenka pochodzi z filmu "Vaiana - skarb oceanu" Disneya (nazywana też Moana). Oczywiście też w różnych innych wersjach językowych. Jeśli chodzi o portugalski i hiszpański, są wersje europejskie i latynoamerykańskie, mają różne tytuły i teksty. Kiedy najpierw słuchałam wersji portugalskiej europejskiej, nie mogłam prawie nic zrozumieć, dopiero jak włączyłam brazylijską, poczułam się swojsko 😀
Jestem ciekawa innych piosenek Disneya po portugalsku. Może któraś okaże się naprawdę lekka, łatwa i przyjemna?

Komentarze