Translate

#tbt August


 

Niechętnie piszę podsumowanie sierpnia, bo to znak, że lato się kończy... Tak szybko mijają miesiące, aż strach. Co się działo w sierpniu?

Miesiąc pod znakiem targów staroci i rzemiosła :) 




Taki kryształ rodzice sobie kupili na rocznicę ślubu


Raz w miesiącu do Warszawy i do biura Tylko


Spacery po Starym Mieście z przygodami




Nowe, pyszne miejsce

Ostatnia prosta :D 



Kolekcja produktów do włosów i nowy post na blogu.


Sierpień był mocno deszczowy.

Spaghetti bolognese z wege mielonym z tofu

Obiady na tarasie


Targ staroci w Krośnie

Któraś niedziela na oglądaniu działek

W końcu doszłam do wniosku, że muszę dobrze przemyśleć, jakie chcę miejsce do mieszkania.
Domek 35m, mieszkanie, a może dom do kupienia?


Ania i Daniela :)

Melony nadal rosną, ale nie urywają.



I codzienne prace w Bajkówce


Sobotnie popołudnia na zwiedzaniu


Sam się uwolnił!

Targ staroci w Sanoku

I wycieczka na Bieszczadzkie Drezyny Kolejowe
Hit Podkarpacia!


I tell you what
What I have found 
That I’m no fool
I’m just upside down 




Ja i rodzice, bo Ronja pracuje nad morzem

Piękne tereny, świetna wycieczka


Zapraszamy na Podkarpacie!

Tuż przed kolejnym wyjazdem zepsuło się auto :(
Wymiana rozrusznika u mechanika

Książki z dzieciństwa i zapowiedź nowej podróży

Z Krosna do Warszawy

Z Warszawy do Gdańska

Z Gdańska do Turku :)

#28 Finlandia

Relacja z Baltic Trip na Kikatur



Przeszczęśliwa :D


You must go on a long journey before you can really find out how wonderful home is. 
~ Snufkin (Włóczykij)


Helsinki!



Twierdza Suomenlinna

Bałtyk inny niż w Polsce

Moja pierwsza zagraniczna przeprawa promem

#29 Estonia


Najtrudniejsze w podróżowaniu solo jest… ustawienie statywu do zdjęcia z samowyzwalaczem. 
Reszta to drobiazgi. 
#niebojsie






Z Tallinna do Rygi autobusem


#30 Latvia 🇱🇻 

Nie planuję podróży jak ruchów w szachach, żeby na okrągłą liczbę wypadł jakiś szczególny kraj. Czasem tak się udaje, czasem nie.
10. był Izrael 🇮🇱 i był szczególny, ponieważ zrealizowałam swój cel: odwiedziłam przed trzydziestką nowy kontynent. 
20. był Liechtenstein 🇱🇮, chociaż wolałam, żeby to była Szwajcaria, ale tam pojechałam wcześniej. 
25. Malta 🇲🇹 - ostatni kraj przed lockdownem w zeszłym roku, więc z radością świętowałam 26. San Marino 🇸🇲 
Teraz w 2021 stuknęło mi 30 krajów. Szybko poszło od Izraela w 2016 😄
Zapowiadam więc: dopóki mam przepustkę i nie zamkną granic, będę nabijać kolejne! 
#30countries #40countriesbefore40 #50countriesbefore40

Ryga - piękna, moje odkrycie tej podróży


Pamiątki, które przywożę najchętniej z podróży






Back to Vilnius ;)
Mam jeszcze coś do zobaczenia na Litwie, więc z przyjemnością wracam.


Troki.
Wszyscy polecają zamek, więc trzeba pojechać.

Było warto!

Było ciepło ;)



Po deszczach w Finlandii i Estonii nareszcie mogę sobie pozwolić na lody.

Powrót do Polski - przed Augustowem

Ostatni dzień urlopu spędziłam w Warszawie na szwendaniu się po Pradze.
Pogoda jak w Finlandii: deszcz i 15 stopni

Kamienica Artystyczna na Białostockiej 22

Koneser!

Centrum kulturalno-handlowe na Pradze

Legendarny Bazar Różyckiego

Będą prezenty

Stan konta na koniec miesiąca: smętny




Zaktualizowana mapa-zdrapka

Mapa Polski też się doczekała

Mama skończyła 60 lat i została emerytką :D

Ja dostałam meksykańską koszulę z lat 90. i dobrze mi się ją nosi

Nabożeństwo w Rzeszowie

Szklane Lniane - nowy ośrodek wypoczynkowy w Korczynie


Papryczki chilli nam urosły! Ten rok jakiś egzotyczny


Zrobiłam analizę miejsca zamieszkania i teraz czeka mnie nadal zbieranie na wkład własny i przeglądanie ogłoszeń.


I tym warzywnym akcentem kończymy sierpień.
Lato, trwaj!





Komentarze