Translate

Historia pewnej paczki - the story of one parcel




Cała historia zaczęła się w listopadzie 2017, kiedy zaczęłam przygotowywać najlepszy polski tradycyjny piernik staropolski. Jak zapewne wiecie, ciasto jest gotowe do pieczenia po 1,5 miesiąca, ale kiedy jest upieczone, może stać bardzo długo i nadal jest smaczne. #magic



Upiekłam piernik tydzień przed świętami, żeby zabrać go dla mojej rodziny. Ale jego ilość była tak wielka, że postanowiłam podzielić się nim z moimi brazylijskimi przyjaciółmi, którzy zawsze tylko oglądają zdjęcia tego, co piekę i nie mieli okazji spróbować wyśmienitej polskiej kuchni.




Zapakowałam starannie po 3 kawałki ciasta, włożyłam do pudełka dobrą polską czekoladę i wysłałam jedną paczkę do Stanów, a dwie do Brazylii. Zrobiłam też wideo tutorial, jak przełożyć ciasto dżemem i udekorować czekoladą ;) 




Paczka do Stanów dotarła 2 tygodnie po świętach. Pierwsza paczka do Brazylii dotarła po 1,5 miesiąca, o drugiej nie ma jeszcze wiadomości. Jest gdzieś w drodze.


Co najważniejsze: paczka dotarła nieuszkodzona, ciasto jest całe, pachnące cynamonem i gotowe do jedzenia.
Zatem, panowie, smacznego i polecam się na przyszłość :)


Komentarze