Translate

#tbt marzec

 



Marzec był wypełniony aktywnościami tak, że szybko przeszedł w kwiecień. Pół miesiąca uciekło, a ja dopiero piszę podsumowanie 😅 zapraszam na przegląd wydarzeń.





Zgodnie z powyższą myślą niedziele są na wędrówki po górach. 
Z nowymi znajomymi w Beskidzie Sądeckim

Dawid i Krzysiek

Spotkanie z Kasią po kilku miesiącach od wyjazdu do Rumunii :)

Bacówka nad Wierchomlą

Jaworzyna Krynicka

Formalności z Kikontenerem przebiegły pomyślnie :)

Tu na razie jest ściernisko...

Cztery pory roku na działce

Wiosna przychodzi

8 marca - dzień kobiet.
Zrobiłam feministyczny protest

KKG: Grodzisko

Sobotni spacer z rodziną Voitenków :)

Nie weszłam na Piotrusia, bo trasa była zniszczona przez traktory, ale chociaż pooglądałam widoki.

KKG: Ostra
Tutaj już było łatwiej, szlak przyjemny


Wyjazd pociągiem do Rzeszowa

11 marca złożyłam wniosek o kredyt hipoteczny!

Przydatna rzecz na nowy sezon wędrówek po górach.


Wniosek na szambo złożony. Czekałam tutaj na "milczącą zgodę"

Poważne rozkminy przed budową



Nowości u sąsiada na działce :)



Małymi krokami do przodu z formalnościami


Wiosenna sesja w ogrodzie




Zdjęcie na tapetę :)

Batalia z alergią znów się zaczyna

Absolutnie.

Gość w ogrodzie


Ale jednak jakieś wyjazdy są

Częstochowa po 5 latach

I cel pielgrzymki

Festiwal Hosanna

Tym razem na recepcji :)

Jest pamiątkowe zdjęcie

Mieliśmy występ rodzinny :)

Wielkanocny wyjazd Kikamperem w poszukiwaniu krokusów w Gorcach :)

Hala Długa pod Turbaczem


Razem z Magdą nasyciłyśmy się widokiem kwiatów i zdobyłyśmy kolejny szczyt do KGP

Cudowna, ciepła pogoda i dużo wiatru. 
Wycieczka przeszła aż na drugi miesiąc :)



Komentarze