Translate

#tbt October

 


Bardzo, bardzo lubię październik, kiedy liście są w pełnym złocie i słońce wydobywa najlepsze kolory :) w tym roku październik też się pięknie pokazał. Zapraszam na subiektywny przegląd z Bajkówki i nie tylko.

Warszawa i Tylko office

Jestem na Foksal, to gram.

Odwiedziny u przyjaciół w Starej Miłosnej.

Warsaw by night

Łapię słońce w niedzielę rano przed Muzeum Chopina.

Elektrownia Powiśle i Oktoberfest

Przyjechałam zobaczyć z Gosią najnowszego Bonda w kinie :)
Trochę smutek, że ta seria z Craigiem się kończy.

Zakup roku, a przynajmniej miesiąca
Buty Martens Pascal Cherry Red Virginia 

No to teraz już Bajkówka ;)

Czekaliśmy i się doczekaliśmy!
Drewutnia się buduje

Nadal widujemy nasze lisy.
Teraz są trzy i sobie spacerują po ogrodzie czasami

Coraz lepiej


Bardzo polecam bloga oraz kanał YT Marcina Iwucia na temat zarządzania finansami.
Ja już skorzystałam z 10 kroków i zaczęłam odkładać poduszkę bezpieczeństwa.

W Krośnie w zborze bez większych zmian.

Jesienna sesja made by Ronja

i by Ola


Dalej jeżdzę oglądać działki.



Nareszcie znalazłam ten projekt na żywo. Deskale Arkadiusza Andrejkowa upamiętniające osoby ze zdjęć, które pochodziły z danych okolic. Polecam stronę i profil na Facebooku, żeby dowiedzieć się o kolejnych nowych projektach.


Królik zimę spędza w piwnicy. Jest mu dobrze i ciepło, tylko czasem nadal marzy o wolności


To światło :)


Coroczna jesienna wyprawa do dzikiej jabłonki w lesie


Szybka akcja w Warszawie: jeden dzień nagrań z Zespołem w Drodze


A w domu tata rusza z wymianą okien

Było trochę bałaganu przez kilka dni i spanie w kuchni

Ale okna nareszcie są!

Klon japoński.
Coś pięknego :)



Moje typy działek.




Nadal nie wiem, na jaką się zdecydować, ale póki co zbieram gotówkę.

24.10.2021
Dawidek :)

Curry z dynią - bardzo jesienne danie

Szopa niemal gotowa ;)

Rodzice też ładną sesję mieli :)

Będzie mi brakowało tych widoków w kolejnych miesiącach.

Zbliżają się urodziny, a z nimi prezenty :)

Ciepła bluza z Tylko.

27.10.
Rozpoczynamy z Gosią kurs rachunkowości.

Urodzinowa podróż zaraz się zaczyna!
Odbiję sobie Wenecję, którą miałam odwiedzić rok temu, ale nie wyszło.
I jeszcze kilka innych krajów ;)

Lecimy!

Barcelona

Andora
Tempus fugit, aeternitas manet.


Urodziny w Barcelonie


Nicea


C.d. w listopadzie albo na blogu KikaTur :)

Komentarze