Translate

#tbt September

 


Uśmiechem żegnam wrzesień, który był całkiem pogodnym miesiącem. Co się działo?

Ronja dała sobie obciąć włosy na krótko :O
Chciała je wzmocnić i zagęścić.
I wybrała się też sama na zjazd młodzieży w Podkowie zamiast mnie ;)

Zapowiedź historii...

W któreś pogodne sobotnie popołudnie odwiedziliśmy znajomych z Dukli.

Niewielkie miasteczko na pograniczu kryje w sobie wiele ciekawych miejsc.


Koniki na swobodzie!
W tym roku zawody balonowe przesunięto na wrzesień i znowu mieliśmy piękne niebo.

Maliny rosną nieprzerwanie

I znowu wyjazd do Warszawy, tym razem w bardzo konkretnym celu...

Wolność!!

Idziemy z Gosią na spacer na Żoliborz




"Ręka Fatimy" w Falla Warszawa - świętujemy zdjęcie aparatu :) 

A we wrześniu tradycyjnie kopanie ziemniaków

Lis!
Pojawił się i drugi, a nawet trzeci. Mieszkają w ogrodzie i prawie się nas nie boją.

Pogoda jeszcze wyśmienita na sobotnie obiady na dworze

Popołudnie na spacerze w lesie


Grzyby! Pierwsze wyjście w tym roku

Pokaźna kolekcja borowików, nie licząc innych grzybów

Będą marynaty

Zjazd rodzinny 2021
Było upalnie jak w lecie!

Powodem są okrągłe 85. urodziny babci w październiku i 60. mamy w sierpniu
Ale daty nieważne, grunt, że można się zjechać i coś zjeść ;) 


Dzieci kuzynów takie już duże





Ja już planuję swoją urodzinową podróż.

Znowu liczyłam na Schilthorn w Szwajcarii, ale nie mam szczęścia do prac konserwatorskich, które sobie właśnie na przełomie października i listopada ustalają i musiałam przebukować bilety Easy Jet na coś innego. Będą dwa nowe kraje, będzie Wenecja, która przepadła rok temu i nowe miasta. Dużo jeżdżenia, latania i chodzenia - to lubię :) 


Piękne widoki z ogrodu cieszą najbardziej

Wzruszająca i pogodna książka japońskiej autorki.
Polecam ogromnie.

Proziaki - takie to proste, a takie smaczne ;)

Prace porządkowe na miejscu starej stodoły.
Będzie stawiana drewutnia

Zrobiłam takie fajne story "O mnie" na Instagramie KikaTur :) 


Niby wrzesień niewyjazdowy, a tyle wycieczek było...
Wodospad "Trzy Wody" niedaleko nas.

Przyjemna trasa spacerowa nawet dla najmłodszych.


Winnica Widokowa w Komborni

I widoki
Weekendowe samochodowe wyścigi górskie w Korczynie

Nawet był bolid ;)

To już prawie GMO


Ważne wydarzenie w zborze

I wydarzenie miesiąca dla taty, a także i dla mnie:
Wieczór poezji w "Czardworku" w Przysietnicy


Zagrałam kilka gospelowych pieśni i recytowałam wiersze.

A tata poprowadził wieczór, deklamował i wręczył zestawy książkowe od wydawnictwa "Znaki czasu"


Dużo podziękowań i prezentów :)
Kosz smakowitości z Grecji

Jest taka pora w roku, kiedy wyłażą opieńki...

I wtedy wychodzi się z lasu z takimi pełnymi reklamówkami

Nowe potrawy

Łapiemy okienko pogodowe i jedziemy w Bieszczady
Pierwszy raz prowadzę taką długą trasę ;)



Szlak z Mucznego na Bukowe Berdo

Idziemy z Danielką :)

Piękne widoki, przestrzenie, słońce i wolność :)

Nasze Bieszczady



Szlak 11 km, niedługi, ale dla nas intensywny, zwłaszcza dla Oli z Danielą.
Ja jeszcze prowadziłam samochód 270 km.

Zaczynają się prace nad drewutnią!
Ciąg dalszy w październiku...







Komentarze