Translate

Samochodowe wyprawy po okolicy: Żeglce, Haczów, Iwonicz, Krosno



Nowy Rok, nowe wyzwania... 
Sytuacja epidemiczna nie zmieniła się zbytnio w naszym kraju i obostrzenia pozostały nadal. Trudno pojechać gdzieś na ferie zimowe, a tu ciężko usiedzieć w domu... Na szczęście zyskałam nową formę niezależności i staram się to wykorzystać w wolne dni.

Samochód wrócił z napraw i można go porządnie umyć.




Nie ruszam na razie daleko, bo nie mam doświadczenia. Zaczęłam od dłuższej trasy do Oli, która mieszka 20 km od nas.





Ale kolejnego wolnego dnia zaplanowałam już dłuższą wycieczkę po nieznanych drogach. 25 km od nas znajduje się zabytkowy drewniany gotycki kościół w Haczowie. 






Iwonicz-Zdrój to znane mi dobrze miasteczko uzdrowiskowe, ale urokliwe i zimą.




Ostatni przystanek: rynek Krosno.

I tak przejechałam już ponad 100 km samochodem, w tym 72 km jednego dnia. Jak to będzie dalej? Im więcej jazd, tym więcej wprawy :) 


 

Komentarze