Translate

Ostatnie promienie lata na Kabatach

 


Szybki przegląd kolejnego weekendu w Warszawie.

12-13 września, weekend
Zjazd młodzieży w Podkowie i służba muzyczna zespołu "W Drodze"

Basen pozostał na miejscu od campu w sierpniu i czeka na kolejny chrzest.

Motywujące doświadczenia i kazania dla młodzieży szukającej swojego życiowego powołania.

Moje drugie w życiu podejście do sauny.
Byłam wykończona, ale to było dobre :)

Kolejna spektakularna wygrana w konkursie biblijnym ;)
za rok już koniec z tym. A tymczasem myślę, komu przekazać tę nagrodę

Przyjechał tata, więc przenoszę się na podłogę w biurze.

14 września, poniedziałek


Mam nowego zęba!
Dorobiono mi szczątkową dwójkę po prawej stronie.
Jeszcze rok noszenia aparatu i kilka korekt, ale od kiedy mam aparat, szczerzę zęby bezwstydnie.


16 września, wtorek

Jak jestem w Warszawie, to już tradycyjnie umawiam się z Gosią na spacer.
Znowu Ursynów ;)

I Paulinę też udało się wyciągnąć :)
Nie widziałyśmy się od grudnia

Brama do Rezerwatu Natolin

Raj lotniarzy




Ostatnie promienie lata na Kabatach



Dyniowa sesja z psem.
Czy jestem prawdziwą jesieniarą?

Komentarze